Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

måndag 26 juli 2010

Träningsvärk?...nja...lite stel i alla fall :-)

Härligt att det känns i kroppen att jag tränat, härlig känsla när man märker att det ger resultat. Resultatet just nu är ju mest stelt mest överallt och lite värk i baklåren och ländryggen men på sikt så ska jag se andra positiva resultat också, en starkare och snyggare kropp :-))

Idag tränade jag i lunchtid och promenerade även dit och därifrån. Gick förbi mamma och när jag sen efter att fikat därså kom jag på att jag ville festa loss på kräftor ikväll så tog jag en tur till affärn nära mig. Men där var tomt på den fronten. Så bara hem och duscha och upp på cykeln och efter en 20 minuters tur så hade jag kräftor med mig hem. Så nu ska snart mumsas......mmmm...

Träning:
2 x 40 min promenad
50 min ben och ryggstyrka
20 min cykel

Tjing

1 kommentar:

  1. Klart du ska vara med! och det är du nu också! Tipsa gärna dina besökare om denna inspirationslista!

    Önskar dig en fortsatt mysig måndagskväll!

    Sommarhälsningar från
    http://viktbloggarna.blogspot.com/

    SvaraRadera