Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

lördag 24 juli 2010

Äntligen träning :-)

Ja, gud så skönt det va!! Äntligen har jag för första gången på 2 månader tagit mig iväg till F&S. Brukar i vanliga fall gå på vanliga jympapass men blev grymt peppad av bloggen fetmatillfitness och tänkte att det är ju sådär jag vill göra. Och idag gick jag in och körde bland muslemonstren (e ju inte helt klen jag heller ;-) ) Blev ett ryggpass med uppvärming och lite mage, tog precis 1 timme. Superskoj och skönt svettigt. Lär väl känna av det imorrn eller ännu mer efter 2 dagar, brukar va som värst då. Men mer träning kommer att ta bort träningsvärken.

Ojoj, måste sluta tvärt nu. Lilla dottra ringde precis och hon har slutat jobbat men missat bussen och skulle få stå 1 timme i regnet....Nä, det klarar inte mitt modershjärta.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar