Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

måndag 19 juli 2010

Semester!!!! :-))

Att det kan vara så skönt att slippa tänka :-) Så härligt att ta dagen som den kommer och då är det bara min första semesterdag idag. Har många kvar att njuta av`:-) Det som är mindre bra är att även min cambridgrkur har tagit semester. Har inte druckit någon påse på ett par tre dagar. Har blivit en del bröd och potatis och sill......Faaaaan så svårt det ska vara att hålla sig borta från kolhydraterna!!!

Men jag gick glädjande nog ner exakt 6 kilo på kuren, tror jag missat att tala om det.

Måste också ta tag i träningen och börja aktivera mig igen. Är så slut i ryggen så det inte är klokt men direkt konstigt är det inte. LIGGER hela dagarna på stranden, LIGGER eller SITTER sen i soffan på kvällen och LIGGER sen och sover, rätt många timmar dessutom..... är det konstigt att jag får ont!!!? Nä. inte direkt.

Ska ta mig i kragen på alla plan (måste!) och ska också in och uppdatera bloggen VARJE dag :-)

Synes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar