Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

onsdag 7 juli 2010

Dag 3 Blir det skitskitskit på vågen imorrn!!?

Har funkat toppen bra idag......MEN..... kvällen tillbringades med tre jättemysiga kollegor och en väldigt god middag i Uppsalas vackraste omgivningar. Ja, du hör rätt, jag har ÄTIT. Men glädjande nog så fick man välja allt till maten själv. Så jag valde en ren grillad köttbitt, grönsallad, tomat, rödlök, varm fetaost och bubbelvatten, suveränt gott kan jag meddela. Och bäst av allt, ska man "fuska" så var det här det bästa valet jag kunde göra protein och inga kolhydrater, så jag är ändå väldigt nöjd.

Och vikten imorse hade droppat ytterliggare men känner mig orolig inför morgonens officiella vägning......vill ju så gärna gått ner ännu mer. Men står den som idag så är jag ändå mer än supernöjd :-)

nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar