Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

fredag 9 juli 2010

Dag 5 Solsken hela dagen

Solsken i blick och på himlen. Attans vilken tur jag hade som var ledig idag, underbart vacker dag med värme och solsken. Sen hade jag även trevligt sällskap när jag låg på stranden av två kompisar så det var verkligen en dag med njutning.

Även camridgemässigt har det gått bra, men jag är fortfarande hungrig mellan varven. Jag har inte kommit till ett sånt läge där hungerskänslor försvinner och man känner sig pigg och ovanligt allert. Jag är lite hungrig ibland och får hinka vatten och jag är trött som sjutton på tidiga kvällarna så tror jag tagit en liten tupplur nästan varenda kväll, även ikväll. Är nu ledig i helgen och kör på för fullt, inga avvikelser ska det bli.

Nattinatt

1 kommentar: