Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

lördag 10 juli 2010

Dag 6 mmm, känns bra

Idag har jag slappat på stranden igen, så himla härligt. Känns härligt att både lätta lite från jordens yta samt få sig en fräsch fin hudton. Gör ju inte av med så mycket kalorier när man bara ligger och njuter men ryggen blir ju en aningen trött av det. Så när jag kom hem så tog jag en promenad på 1.20 tim. Superhärligt i det vackra vädret, var 31 grader när jag gick iväg och då var kl. ändå nästan 18.00. Törstig som en kamel när jag kom hem och det var inte konstigt trots att jag redan druckit mina 3 liter vatten för dagen. Total summan idag blir nog närmare 5 skulle jag tro. Idag har jag heller inte varit lika hungrig som jag brukar så det kanske börjar ge med sig nu när jag går in på sjunde dagen.

Vi kör på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar