Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

onsdag 23 februari 2011

Sjuuuuk...

Känner mig lika eländig som folk skojar om att män är när dom är sjuka, liksom lite överkörd helt enkelt. Har fått hänga över toaringen alldeles för mycket om du frågar mig, och som följdsjukdom så har jag ont i både kropp och knopp. NOT funny....

Ett återfall var vad det va...Har nog stoppat i mig det mesta som inte har med viktnedgång att göra. Det är inte i så stora mängder men under 1 veckas tid!! Hur j-a smart är det då på en skala? Nu som sjuk så är jag ju inte sugen på mycket alls men det jag äter bara söttsött och lite sött till, bärsoppar och skakad cola. Idag har jag varit lite hungrig men lagad mat vill jag inte ha så smörgåsar och kex har slunkit ner istället.

Ja, nån vägning har inte heller kommit till stånd i detta mänskliga förfall.

Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar