Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

söndag 6 februari 2011

Förväntansfull


Ska bli så spännande att ställa mig på vågen imorrn. Som det ser ut så har det gått riktigt bra hittills när jag gjort mina smygvägningar. Tänk om det blir ett rejält hopp nedåt, skulle vara helt underbart för det skulle kännas så skönt att få den skjutsen liksom.

Är långt ifrån nån datatekniker men har försökt pilla lite med inställningarna här på bloggen så nu kanske det går att kommentera på ett annat sätt. Annars får ni väl hojta till igen så får jag kalla på expert hjälp :)

Måste bara säga det också att den där lchf moussakan jag gjorde igår var förbaskat god och mycket blev det så nu har jag massa matlådor till veckan.

Idag har jag käkat
Frukost: 2 avokado, kräftstjärtar, kräftröra
Fika: Skink och ostskivor
Middag: Kycklingfilé, philadelfiaost, broccoli
Kvällsfika: 1 äpple, kanel, jordnötssmör, kesella. (micra och lägg sedan på kesellan, smaskens) ostskivor

Träning:
1 tim jympa medelpass

Synes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar