Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

lördag 5 februari 2011

Vilken skön feeling




Idag på förmiddagen så körde jag ett styrkemedelpass och det kändes kanonbra, så j-a skönt alltså. Nu vet jag att jag inte jämt kommer att känna mig helt energitömd p.g.a kolhydratfattig kost. Visserligen så var det nu första gången det kändes bra och förhoppningsvis kommer många fler.

Mår väldigt bra och hoppas på att jag kan ta en promenad imorrn men är ju sånt skitväder ute med isbanor till gångvägar så det är ju förenat med stor risk för benbrott....suck. Men vi får se, skiner solen så vill jag nog ut i alla fall.

Intag idag,
Frukost: 1/2 paket bacon, 2 ägg, champinjoner
Lunch: Gryta på bacon, champinjoner, tomater och creméfraiche
Middag: Lchf moussaka
Till kvällsmys: gröna oliver

Ha en skön melokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar