Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

tisdag 1 februari 2011


Så glad :)...men krokna ordentligt..

på träningen idag. Körde första jympapasset efter att jag slopat kolhydraterna och jisses så slut i kroppen jag blev. Kände redan på uppvärminingen att det inte fanns någon energi i musklerna. Hade nästan svårt att hänga med i takten i musiken för kroppsdelarna liksom segade efter nån halvtakt, fy va jobbigt det va. Men naturligtvis så gör det ju nytta ändå och jag hoppas på att det inte kommer kännas lika tungt hela tiden, eller gör det det?

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar