Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

onsdag 16 februari 2011

Dygnet har för få timmar


Hinner inte riktigt med allt ibland. Den här veckan är en sådan. Jobb hela dagarna och sen massa ärenden och ikväll även en föreläsning. Så nu kan jag mer om Aspergers syndrom också, mycket lärorikt.

Men att hålla mig till någon sorts matordning har ju helt falerat den här veckan och imorgon likaså. Har idag varit borta hemifrån 12 timmar och imorrn så ska jag ha besök av ett gammalt tjejgäng som vi våran vana trogen kommer att njuta av diverse gotter så som smörgåsar och bakverk av någon sort. Är ju helt kass på att fixa sånt här själv så det blir en raid i affärn efter jobbet.

Maten idag har varit helt sjukt värdelös från morgon till kväll och det är verkligen så illa som ni kan tänka er.....smörgåsar, hamburgare, choklad....

Är det ett återfall jag tagit!!!!!!??????

Synes!

1 kommentar:

  1. Idag har jag frågestund i min blogg! Kika gärna in. Kram/b

    SvaraRadera