Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

måndag 27 september 2010

Tvärförskyld....inge bra alls...

Medikamentet Esberitox jag inhandlade för en vecka sedan tog slut igår och det tog inte många timmar förrän förskylningen slog till för fullt. Dom små pillren höll den bara på mattan men ändå i ett sakta ökande tempo och sen bara blommade den upp för fullt när pillren var slut. Skit också.....Bara o stanna hemma och dricka honungsvatten och vila. Blir en chili con carne med mycket vitlök till middag ikväll.

Och träningsutmaningen jag anmälde mig till kommer och bli j-t tung om jag måste klara allting på 4 veckor istället för 6.... Men man bestämmer ju inte över när man blir sjuk så det är inget att göra något åt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar