Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

måndag 20 september 2010

Jajemen!!!

Så, nu järnspikar ska döfläsket få sig en omgång!!! Jag har anmält mig till en 6 veckors utmaning på ätatränakämpas blogg. Utmaning är verkligen ett rätt ord, det är träning på hög nivå med hög intensitet, men naturligtvis får man lägga pass som passar en själv. Men jäklar va kul det ska bli att ro ihop det här. Rapport kommer att lämnas.

Här måste nu sovas efter att följt en valvaka som känns lite oroande om framtiden.

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar