Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

tisdag 21 september 2010

Så har jag fått känningar av förskylning....

och inte är det direkt konstigt efter att bara haft sjuklingar runt mig. Men förhoppningsvis så har jag motat olle grind då jag direkt gick och inhandlade Esberitox, nått hälsokost jag aldrig testat förr. Små rätt goda piller som man ska suga på, hoppas dom funkar.....jag ska ju ha semester nu. Ska väl knata av en del på utmaningen då jag bland annat under dessa kommande 6 veckor ska avverka 15 mil på vilket sätt jag vill. Det är väldigt långt det....får nog ta cykeln till hjälp sen så det händer något:-)

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar