Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

tisdag 14 september 2010

Handlat i alla fall

Var och handlade massa bra mat igår och käkade rätt okey igår också. Idag blev det krokigt igen då jag inte lät bli den supergoda sommarsockerkakan som hamnade på fikabordet på eftermiddagen....inköpt för att vi hade besök på jobbet. Cyklade i alla fall idag så har jag tur så kanske mina 40 min på cykeln drog av den 1½ skivan jag käkade....

Fick samtal från Norge igår och min kompis kommer imorrn och vad kommer att hända då!!?? Jo, med all säkerhet så lär vi hamna på bästa thairestaruangen i stan. Och nästa vecka så drar vi till Göteborg och bokmässan i 4 dagar. Vart tog mina "tråkiga" ensamma oxveckor vägen??? Jag behöver dom för att komma igång utan alla dessa "avbrott" hela tiden..... F-n också att jag har ett liv!!!!

Fridens

1 kommentar:

  1. Visst är det drygt att det ska vara så svårt att hitta ett sätt att fungera med maten i alla sammanhang! Jag har uppvaktats i en vecka nu och hejglatt har jag tuggat i mig tårtor och pajer och wienerbröd! Bara för att någon har köpt dem för att de vill glädja mig/oss andra!

    SvaraRadera