Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

fredag 10 september 2010

Såja, då har jag haft en smärre datorkrasch....

Som några av er kanske märkt så har det varit ovanligt tyst i några dagar. Internetet bara klappade ihop för 6 dagar sen, och det var en riktigt stor suck kan jag säga. Fick inte panik direkt men började känna av en viss saknad efter några dagar. Har visst börjat bygga upp ett vanemönster i användandet med min egna blogg, nöjet att läsa andra bloggar och som färsking på Facebook. Och va glad jag blev när lillebror fixade allt, han är en klippa han :-)

Får skriva mer imorrn om hur veckan har gått, och nog har den gått alltid....men inte på stegräknaren direkt utan snarare fort tidsmässigt.

Nu ska jag ta cykeln och iväg på middag me trevligt sällskap :-)

Ha en härlig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar