Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

onsdag 4 augusti 2010

Svettats över både träning och sängbygge

Styrketräningen i förmiddags var kul och härlig. Fick sällskap av en kompis så hon visade lite av dom övningarna hon brukar göra och det var ett par rygg och sido övningar som var riktigt bra.

Sen gav jag, dottern och mågen oss på att skruva isär, skruva ihop och bära och flytta sängar runt i hela lägenheten. Sen blev det sushi till middag igen...gottgott.

Nu åker jag iväg till östkusten några dagar och det blir dåligt med uppdateringar några dagar. Jag kommer att parta lite så det blir god mat och dryck och kanske lite dans om jag har tur :-)

Träning:
7 min rodd
50 min bröst/arm och rygg styrka

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar