Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

fredag 20 augusti 2010

Middag och bio

Idag har jag bara cyklat till och från jobbet sen har det bara varit nöjen att tala om. Käkade thaimat med en kompis, min favoritmat, dessutom som buffé så det blev 2 tallrikar.....inte bra... Efter det blev det bio "Knight and day" tror jag den hette. Ingen höjdarfilm som man lägger på minnet direkt, skjuta och biljakter var vad som hände. Men det braiga var att jag köpte inget biogodis!.....fanns inget att köpa, dom höll på att ta bort det, har ni hört något så konstigt, ta bort biogodis!! ;-)

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar