Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

måndag 2 augusti 2010

Allt kommer efter....

Tröttheten har förföljt mig....Sov till 11.00 och orkade baske mig inget annat än läsa ut min bok. Tanken på träning idag var sååååå joooobbig. Ja, så vem bestämde!? Lät min veka vilja bestämma.... orkade knappt ta mig till Ikea i regnet, gissade att det skulle vara fullt med folk, och det var det. Tog mig exakt 1 timme att köpa en säng, köer överallt, och då tog jag ändå allt på hemkörning. Så idag blev en dag i gråmulen färg på alla plan, även matmässigt, det inte varit GI utan kolhydraterna har funnits där som smörgås och ris....

Så det blev ännu en vilodag. Men boken jag läste slut var väldigt bra. Har läst Anne B Ragdes trilogi om ett släktdrama i Norge (Berlinerpopplarna, Eremitkräftorna samt Vila på gröna ängar). Rekommenderas varmt.

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tack för din kommentar. =) Och jag önskar dig lycka till med GI.

    Kram Sanna

    SvaraRadera