Om mig

Mitt foto
Är tänkt att denna blogg ska vara min dagbok över min viktminskning som grundar sig i bättre kost och mer styrketräning. Är annars en rätt vanlig tjej med vanliga (eller dom kanske är rätt ovanliga?...)vanor, i den härliga medelåldern, har en toppenfin dotter som precis tagit studenten, jobbar och umgås med vänner och familj. Vill börja leva mera, vilket innebär att göra mera saker och inte tillbringa så mycket tid i soffan med dator och teve. Det finns väl annat att göra!? Eller hur?

söndag 30 januari 2011


Helgen över för denna gång...

Och den har matmässigt funkat bra. Blir rysligt mycket ägg bara så risken finns för att jag kommer att ledsna på dom små liven. Men får väl försöka variera dom så gott det går. Ska hoppa på vågen imorrn och känner mig lite så där halvskum inför resultatet.... Igår drog jag på mig jättemycket vätska. Drack 3 liter hemkolsyrat vatten och var inte på toan nånting (fattar inte att kroppen "sög" åt sig så pass?)så på kvällen bara gungade det ovanpå fötterna. Menmen... svar kommer imorrn.

Igår var det en del ommöblerande och plock hela dagen och idag har jag varit ute och gått 1.30 tim så jag har ju rört på mig liiiite i alla fall.

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar